poniedziałek, 7 października 2013

Grandma


Matka nie schowała ani sukienki
ani niemowlęcych włosów
ani pory dnia czy nocy żadnej pamiąteczki
po dziecku które było mną
które umarło
Jeśli je kto spotka powiedzcie
wszystko już się stało
płakać nie warto
                    A. Kamieńska
Mother did not hid or dresses
or baby hair
or the time of day or night any small reminder
the child that was mine
who died
If you tell them who meet
everything has already happened
crying is not worth
1981
***
30x40, 2013, drawing
Denez prigent - Gortoz A Ran J'Attends
 
Czekałam, czekałam przez długi czas
W mrocznym cieniu szarych wież
W mrocznym cieniu szarych wież

W mrocznym cieniu wież deszczowych
Ujrzysz mnie czekającą wiecznie
Ujrzysz mnie czekającą wiecznie

Pewnego dnia powróci
Ponad morzami, ponad lądami

Powróci błękitny wiatr
By natchnąć moje zranione serce

Jego oddech pochwyci mnie swym strumieniem
Daleko, gdzie tylko zapragnie

Gdzie tylko zapragnie,daleko od tego świata
Pomiędzy morze a gwiazdy

Czekam tak na ten wiatr błękitny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz